top of page

'אז למה כדאי בכלל להתכונן לדבר הזה, שכולנו עברנו- כיתה א

ואני שואלת למה לא

נכון, כשאנחנו ההורים היינו ילדים, לא התכוננו

באנו

הסתדרנו

קראנו

כתבנו

אבל האם החוויה היתה נעימה

האם ישבנו בנשימה עמוקה בזמן השיעור

החוויות שהילדים יעברו בעברם לכיתה א' הן מרובות- חוויות חושיות- פתאום הגענו למקום חדש

לצערי- ברוב בתי הספר עוד יושבים על כסא במשך השיעורים

מגרש בית הספר עמוס בילדים שאינם בשכבת הגיל של הילד

את כל אלו- אין ביכולתנו לפתור ואפשר לומר שמן הנשיקה הראשונה- אנו מציידים את הילדים שלנו להסתדר בתנאים שציינתי.

יחד עם כל אלו ישנה החוויה שלשמה נתכנסנו בבית הספר- רכישת השפה

היא נעשית עדיין באופן פרונטלי

מורה אחד מול 25 ילדים

האם לא תרצי להעניק לילד שלך יתרון (לא על פני ילדים אחרים) אלא על פני מה שהוא יכול לקבל לולא נחשף לכל המילים הראשונות שמכילות את כל האותיות

ללוח שיש בו את כל העיצורים ואת כל התנועות

למעבר חלק בין כתב ודפוס

למשחקי חשיבה מתמטיים

לגזירה, הדבקה וצביעה

למשחקי הפסקה

להקשבה פעילה לסיפור

כאילו שהוא נסיך ואת יכולה לתת לו הנחייה פרטית.

הילד שלנו הוא נסיך בממלכתו- חייו

הילדה שלנו היא נסיכה בממלכתה- חייה

אם את רוצה לתת לו את אלו בשביל הנסיך שלך- צרי קשר

bottom of page